• 08-09-2023, 13:56:05
    #1
    Ben depremden 1 ay önce dershaneye yazıldım. Yaklaşık 14k para verdim. Depremden sonra hiç eğitim görmedim. 1 hafta önce para iadesi için kurucuyu aradım durumu anlattım ve kendisi kurumdaki rehberlik hocasına dilekçe vermemi söyledi. Ben de dilekçe hazırlayıp götürüp teslim ettim. Bunlar bana parayı verir mi? Vermezse ne gibi haklarım var? Bir de verirlerse ne kadarını verirler? Dilekçe üzerinden tam 1 hafta geçti haber yok.
  • 08-09-2023, 13:59:15
    #2
    Hocam sanırım tüketici mahkemesi bakıyor ona. Almadığınız bir hizmetin ücretinin iadesinin yapılması gerekiyor ama.
  • 08-09-2023, 13:59:42
    #3
    Aynı durumu kovid zamanında yaşadım ordan oraya ordan oraya sallarlar seni vermezler diye düşünüyorum.
  • 08-09-2023, 14:02:03
    #4
    Depremden önce dersahneye yazıldım ilk dönem gittim ikinci dönem deprem oldu etutten ayirlmak istedim normalde cayma bedeli çıkartıyorlardi deprem olduğu için cayma bedeli çıkmadı belki sizde de iade yaparlar kurucuyu tekrar arayın
  • 08-09-2023, 14:03:20
    #5
    Hocam girdiğiniz ders saati hesaplanıp ücretten kesilip iade edilir büyük ihtimal. Genelde uğraştırıp son adımda bu şekilde yapıyorlar. Yakınım dershanede çalışıyor oradan biliyorum
  • 08-09-2023, 14:03:23
    #6
    canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanırım tüketici mahkemesi bakıyor ona. Almadığınız bir hizmetin ücretinin iadesinin yapılması gerekiyor ama.
    Dilekçe için maksimum 1 hafta daha bekleyeceğim. Eğer dönüş olmazsa o zaman daha ileriye taşırım. Yanıtınız için teşekkür ederim.
    Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumu kovid zamanında yaşadım ordan oraya ordan oraya sallarlar seni vermezler diye düşünüyorum.
    Yaşadığımız olay normal bir şey değil. Biraz da insanlıklarına kalmış bir durum. 3 yıldır öğrencileriyim. Eğer ödemeyi yapmazlarsa uğraşırım. Yanıtınız için teşekkürler.
  • 08-09-2023, 14:04:39
    #7
    FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Depremden önce dersahneye yazıldım ilk dönem gittim ikinci dönem deprem oldu etutten ayirlmak istedim normalde cayma bedeli çıkartıyorlardi deprem olduğu için cayma bedeli çıkmadı belki sizde de iade yaparlar kurucuyu tekrar arayın
    Umarın iade yaparlar. Yanıtınız için teşekkürler.
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam girdiğiniz ders saati hesaplanıp ücretten kesilip iade edilir büyük ihtimal. Genelde uğraştırıp son adımda bu şekilde yapıyorlar. Yakınım dershanede çalışıyor oradan biliyorum
    Uğraştırsınlar benim için sorun yok 😁 yanıtınız için teşekkürler.
  • 08-09-2023, 14:05:20
    #8
    Diğer dershaneler girdiğin dersleri hessaplayıp parasını alıyor geri kalanını iade eediyor öyle olması gerek
  • 08-09-2023, 15:48:28
    #9
    Whxburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer dershaneler girdiğin dersleri hessaplayıp parasını alıyor geri kalanını iade eediyor öyle olması gerek
    Teşekkür ederim.