Dershane iadesi hakkında
8
●180
- 08-09-2023, 13:56:05Ben depremden 1 ay önce dershaneye yazıldım. Yaklaşık 14k para verdim. Depremden sonra hiç eğitim görmedim. 1 hafta önce para iadesi için kurucuyu aradım durumu anlattım ve kendisi kurumdaki rehberlik hocasına dilekçe vermemi söyledi. Ben de dilekçe hazırlayıp götürüp teslim ettim. Bunlar bana parayı verir mi? Vermezse ne gibi haklarım var? Bir de verirlerse ne kadarını verirler? Dilekçe üzerinden tam 1 hafta geçti haber yok.
- 08-09-2023, 14:03:23Dilekçe için maksimum 1 hafta daha bekleyeceğim. Eğer dönüş olmazsa o zaman daha ileriye taşırım. Yanıtınız için teşekkür ederim.canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşadığımız olay normal bir şey değil. Biraz da insanlıklarına kalmış bir durum. 3 yıldır öğrencileriyim. Eğer ödemeyi yapmazlarsa uğraşırım. Yanıtınız için teşekkürler.Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-09-2023, 14:04:39Umarın iade yaparlar. Yanıtınız için teşekkürler.FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uğraştırsınlar benim için sorun yok 😁 yanıtınız için teşekkürler.eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle