Depremden önce dersahneye yazıldım ilk dönem gittim ikinci dönem deprem oldu etutten ayirlmak istedim normalde cayma bedeli çıkartıyorlardi deprem olduğu için cayma bedeli çıkmadı belki sizde de iade yaparlar kurucuyu tekrar arayın