Hocam sanırım tüketici mahkemesi bakıyor ona. Almadığınız bir hizmetin ücretinin iadesinin yapılması gerekiyor ama.
Dilekçe için maksimum 1 hafta daha bekleyeceğim. Eğer dönüş olmazsa o zaman daha ileriye taşırım. Yanıtınız için teşekkür ederim.
Aynı durumu kovid zamanında yaşadım ordan oraya ordan oraya sallarlar seni vermezler diye düşünüyorum.
Yaşadığımız olay normal bir şey değil. Biraz da insanlıklarına kalmış bir durum. 3 yıldır öğrencileriyim. Eğer ödemeyi yapmazlarsa uğraşırım. Yanıtınız için teşekkürler.