canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sanırım tüketici mahkemesi bakıyor ona. Almadığınız bir hizmetin ücretinin iadesinin yapılması gerekiyor ama.
Dilekçe için maksimum 1 hafta daha bekleyeceğim. Eğer dönüş olmazsa o zaman daha ileriye taşırım. Yanıtınız için teşekkür ederim.
Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durumu kovid zamanında yaşadım ordan oraya ordan oraya sallarlar seni vermezler diye düşünüyorum.
Yaşadığımız olay normal bir şey değil. Biraz da insanlıklarına kalmış bir durum. 3 yıldır öğrencileriyim. Eğer ödemeyi yapmazlarsa uğraşırım. Yanıtınız için teşekkürler.