Depremden önce dersahneye yazıldım ilk dönem gittim ikinci dönem deprem oldu etutten ayirlmak istedim normalde cayma bedeli çıkartıyorlardi deprem olduğu için cayma bedeli çıkmadı belki sizde de iade yaparlar kurucuyu tekrar arayın
Umarın iade yaparlar. Yanıtınız için teşekkürler.
Hocam girdiğiniz ders saati hesaplanıp ücretten kesilip iade edilir büyük ihtimal. Genelde uğraştırıp son adımda bu şekilde yapıyorlar. Yakınım dershanede çalışıyor oradan biliyorum
Uğraştırsınlar benim için sorun yok 😁 yanıtınız için teşekkürler.