Ben depremden 1 ay önce dershaneye yazıldım. Yaklaşık 14k para verdim. Depremden sonra hiç eğitim görmedim. 1 hafta önce para iadesi için kurucuyu aradım durumu anlattım ve kendisi kurumdaki rehberlik hocasına dilekçe vermemi söyledi. Ben de dilekçe hazırlayıp götürüp teslim ettim. Bunlar bana parayı verir mi? Vermezse ne gibi haklarım var? Bir de verirlerse ne kadarını verirler? Dilekçe üzerinden tam 1 hafta geçti haber yok.