• 06-09-2023, 23:43:23
    #1
    Merhaba.
    Yaklaşık 4 Senedir MTA platformunun içerisindeyim A-Z ye her şeye hakimim Genellikle Roleplay Odaklı Oynadım Buradada oynayan var mı acaba Merak ettim.
  • 06-09-2023, 23:44:53
    #2
    YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.
    Yaklaşık 4 Senedir MTA platformunun içerisindeyim A-Z ye her şeye hakimim Genellikle Roleplay Odaklı Oynadım Buradada oynayan var mı acaba Merak ettim.
    Bende oynuyorum hocam bazen ama 3 aydır girmedim sunucu felan açtım
  • 06-09-2023, 23:47:21
    #3
    sacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende oynuyorum hocam bazen ama 3 aydır girmedim sunucu felan açtım
    Bizde 2 Kere açtık 70-80 Gibi user sayılarına ulaştık ama Devamlı sürmedi Şuan Türkiye Roleplayda Oynuyorum.
  • 06-09-2023, 23:48:04
    #4
    YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde 2 Kere açtık 70-80 Gibi user sayılarına ulaştık ama Devamlı sürmedi Şuan Türkiye Roleplayda Oynuyorum.
    Hocam MTA 1.6 sürümü gelmiş eski paketim 1.5 di çöp oldu paket
  • 06-09-2023, 23:48:17
    #5
    Passat ile güzellik yarışmalarına katılırdım, çok güzel zamanlardı.



    Birde tofaşım vardı
  • 06-09-2023, 23:50:27
    #6
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Passat ile güzellik yarışmalarına katılırdım, çok güzel zamanlardı.



    Birde tofaşım vardı
    Hocam bırakamıyorum ya birde ekip olunca ben rol odaklı ama Freeroam denemedim
  • 07-09-2023, 02:28:58
    #7
    çok oynadık oynayanlar belki nickimi tanır roleplaydan )
  • 07-09-2023, 09:53:38
    #8
    Voxen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok oynadık oynayanlar belki nickimi tanır roleplaydan )
    hangi sunucu hocam? tanınmış kişiyseniz tanımamam imkansız