Konu
MTA Roleplay Oynayan Var mı ?
06-09-2023, 23:50:27
#6
YusufArda
kalipsotr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Passat ile güzellik yarışmalarına katılırdım, çok güzel zamanlardı.
Birde tofaşım vardı
Hocam bırakamıyorum ya birde ekip olunca ben rol odaklı ama Freeroam denemedim