kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Passat ile güzellik yarışmalarına katılırdım, çok güzel zamanlardı.



Birde tofaşım vardı
Hocam bırakamıyorum ya birde ekip olunca ben rol odaklı ama Freeroam denemedim