Konu
MTA Roleplay Oynayan Var mı ?
06-09-2023, 23:47:21
#3
YusufArda
sacar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende oynuyorum hocam bazen ama 3 aydır girmedim sunucu felan açtım
Bizde 2 Kere açtık 70-80 Gibi user sayılarına ulaştık ama Devamlı sürmedi Şuan Türkiye Roleplayda Oynuyorum.