YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde 2 Kere açtık 70-80 Gibi user sayılarına ulaştık ama Devamlı sürmedi Şuan Türkiye Roleplayda Oynuyorum.
Hocam MTA 1.6 sürümü gelmiş eski paketim 1.5 di çöp oldu paket