Konu
MTA Roleplay Oynayan Var mı ?
06-09-2023, 23:44:53
#2
sacar
YusufArda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba.
Yaklaşık 4 Senedir MTA platformunun içerisindeyim A-Z ye her şeye hakimim Genellikle Roleplay Odaklı Oynadım Buradada oynayan var mı acaba Merak ettim.
Bende oynuyorum hocam bazen ama 3 aydır girmedim sunucu felan açtım