Ev alırken neye dikkat edilmeli?
42
●1.710
- 30-08-2023, 19:34:35Mesela borç 300 bin diyelim. Ben evi almadan önce notere gitsek, x.xx bedelli evin, 300 bin TLsi evin üzerindeki ipotek kalkmasi için ödenmiştir. Kalan tutar x.xx şeklindedir diye bir şey yapsak olur mu? Tapu işine kadar da çözülmüş olur gibi duruyor böyle olunca. Böyle bir şey yapılabiliyor mu?JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2023, 19:53:29Bu konularda pek bir bilgim yok bir avukata gitmenizi öneririm belki farklı bir senaryo yazar 1 milyona anlaşıldı önden 300k sı ödendi kalanı 1 hafta sonra eğer devirden vazgeçerse 500k öder gibisinden belki ipotek kısmına bile girmez. Önemli olan sözleşmenin sizin lehinize sağlam olması. Ayrıca evi kontrol edin sürpriz bir kiracı vs çıkmasın.nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2023, 21:03:41hocam evde ses yalıtımı var mı bakın muhakkak yoksa komşu sizin sesinizi siz komşunun sesini rahatlıkla duyarsınız özel hayat diye birşey kalmaz.
- 30-08-2023, 21:17:41Özellikle onu sorduk hocam. Zaten 1 tanesi emlakçı kadın. Diğeri onun kayınvalidesi vs binada herkes birbirini taniyormus. Zaten kötü bir şey olsa emlakçı da orada oturamazdi herhaldelooktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2023, 21:55:49Evi ipotekli alabilirsiniz, bankadan krediden dolayı ipotekli ev aldım. Tutarı düşerek tapuyu aldıktan sonra kişiyle gidip kalan tutarı kapatın. Sonra bankadan ipoteği kaldırın. Ben öyle ev aldım borç tapu devrine engel değil
- 30-08-2023, 22:03:44Evi ipotekli aldığımda adamın gelmesine gerek kalıyor mu? Borç direkt bana geçmesi gerekmiyor mu?yalnizliklaoldu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2023, 22:08:59adam tapuya sizinle geliyor tapuyu devrederken ipotek olduğunu biliyor musunuz diyor tapu memuru, biliyorum diyorsunuz devir tamamlanıyor. Borç adamın üzerinde oluyor ama tapuda bankanın ipoteği kalıyor.nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle