İpotek işi kafama yatmıyor avukat aracılığıyla noter onaylı sözleşme falan yapmanızı öneriririm.
Mesela borç 300 bin diyelim. Ben evi almadan önce notere gitsek, x.xx bedelli evin, 300 bin TLsi evin üzerindeki ipotek kalkmasi için ödenmiştir. Kalan tutar x.xx şeklindedir diye bir şey yapsak olur mu? Tapu işine kadar da çözülmüş olur gibi duruyor böyle olunca. Böyle bir şey yapılabiliyor mu?