Evi ipotekli aldığımda adamın gelmesine gerek kalıyor mu? Borç direkt bana geçmesi gerekmiyor mu?
adam tapuya sizinle geliyor tapuyu devrederken ipotek olduğunu biliyor musunuz diyor tapu memuru, biliyorum diyorsunuz devir tamamlanıyor. Borç adamın üzerinde oluyor ama tapuda bankanın ipoteği kalıyor.