looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komşuları tanımak gerek. Komşular arıza ise sıkıntı çok olur.
Özellikle onu sorduk hocam. Zaten 1 tanesi emlakçı kadın. Diğeri onun kayınvalidesi vs binada herkes birbirini taniyormus. Zaten kötü bir şey olsa emlakçı da orada oturamazdi herhalde