Mesela borç 300 bin diyelim. Ben evi almadan önce notere gitsek, x.xx bedelli evin, 300 bin TLsi evin üzerindeki ipotek kalkmasi için ödenmiştir. Kalan tutar x.xx şeklindedir diye bir şey yapsak olur mu? Tapu işine kadar da çözülmüş olur gibi duruyor böyle olunca. Böyle bir şey yapılabiliyor mu?
Bu konularda pek bir bilgim yok bir avukata gitmenizi öneririm belki farklı bir senaryo yazar 1 milyona anlaşıldı önden 300k sı ödendi kalanı 1 hafta sonra eğer devirden vazgeçerse 500k öder gibisinden belki ipotek kısmına bile girmez. Önemli olan sözleşmenin sizin lehinize sağlam olması. Ayrıca evi kontrol edin sürpriz bir kiracı vs çıkmasın.