• 29-08-2023, 12:58:14
    #37
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden askere gitmeyene kiz vermezlerdi. Birilerinin dediği gibi Nerden nereye......
    Seçim sonuçlarından belli hocam. Artık halk değişti. Seçim kazananların en öncelikli odakları para. Memleket talan edilmiş bazı mahallelerde Türkler azınlık olmuş filan ilgilendirmiyor.
    Şimdi bedelli yapana kız vermesi daha kolay. Bu adamlarda para var diyorlar.
  • 29-08-2023, 13:03:38
    #38
    turkmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seçim sonuçlarından belli hocam. Artık halk değişti. Seçim kazananların en öncelikli odakları para. Memleket talan edilmiş bazı mahallelerde türkler azınlık olmuş filan ilgilendirmiyor.
    şimdi bedelli yapana kız vermesi daha kolay. Bu adamlarda para var diyorlar.
    +1923
  • 29-08-2023, 13:43:08
    #39
    122k TL veriyorsun bir de üstüne yine 1 ay gidip zaman kaybediyorsun. Garip bir sistem içindeyiz...
    Ya 6 ay git yada parasını öde gitme. 1 ay niye boş yere adamı işinden gücünden edip üstüne parasını alıp gönderiyorsun
  • 29-08-2023, 13:59:09
    #40
    Bu parayı oraya verip kendimi geriye atmak yerine gidip, kendini yalnız başına hiç bilmediğin bir yere hazırlama tecrübesi çok daha iyi olacaktır.
    Yurtdışına tek başına gideceksen ve hiç tanıdığın yoksa mesela faydalı olacağına düşündüğüm bir deneyim. Bunun dışında şu dönemde askerlik yapmanın iyi bir yanı yoktur.
    Sabrınızı sınarsınız, elini iti, çakalı, bağımlısı, banyo yapmazı ile altlı üstlü yatarsın. Belli bir yerden sonra da zaten kafa tatiline döner çünkü rutin olur.
    Eğer bir karar alacaksanız acele edin çünkü bugün yarın Kasım Celbi başvurusu bitiyor.
    (Askerlik yapmadım)
  • 29-08-2023, 14:49:07
    #41
    Bu ay bedelli askerlikten geldim. Usulce daha fazla zamlanmadan parayı yatır hocam. Oraya gidince ilk hafta bi 120 daha vereyim de eve gideyim diyeceksin. Bu sürecin 6 ay olduğunu düşününce akıl sıra ermiyor. Oradaki tüm 6 aylık askerler pişman keşke bizde sizin gibi yapsaydık diyorlar. Bilecik Jandarma Eğitim Alay Konutanlığında yaptım ben belki diğer yerler rahattır bilemiyorum ama buraya düşene allah sabırlar versin
  • 29-08-2023, 16:20:13
    #42
    eder bal gibide eder
  • 29-08-2023, 17:53:10
    #43
    Üyeliği durduruldu
    250 k bile eder
  • 29-08-2023, 19:52:54
    #44
    Çekilecek çile değil net eder.
  • 29-08-2023, 19:53:15
    #45
    Aylık 25 bin kazanıyorsan verilir.