Eskiden askere gitmeyene kiz vermezlerdi. Birilerinin dediği gibi Nerden nereye......
Seçim sonuçlarından belli hocam. Artık halk değişti. Seçim kazananların en öncelikli odakları para. Memleket talan edilmiş bazı mahallelerde Türkler azınlık olmuş filan ilgilendirmiyor.
Şimdi bedelli yapana kız vermesi daha kolay. Bu adamlarda para var diyorlar.