122k TL veriyorsun bir de üstüne yine 1 ay gidip zaman kaybediyorsun. Garip bir sistem içindeyiz...
Ya 6 ay git yada parasını öde gitme. 1 ay niye boş yere adamı işinden gücünden edip üstüne parasını alıp gönderiyorsun