Bu ay bedelli askerlikten geldim. Usulce daha fazla zamlanmadan parayı yatır hocam. Oraya gidince ilk hafta bi 120 daha vereyim de eve gideyim diyeceksin. Bu sürecin 6 ay olduğunu düşününce akıl sıra ermiyor. Oradaki tüm 6 aylık askerler pişman keşke bizde sizin gibi yapsaydık diyorlar. Bilecik Jandarma Eğitim Alay Konutanlığında yaptım ben belki diğer yerler rahattır bilemiyorum ama buraya düşene allah sabırlar versin