Bu parayı oraya verip kendimi geriye atmak yerine gidip, kendini yalnız başına hiç bilmediğin bir yere hazırlama tecrübesi çok daha iyi olacaktır.
Yurtdışına tek başına gideceksen ve hiç tanıdığın yoksa mesela faydalı olacağına düşündüğüm bir deneyim. Bunun dışında şu dönemde askerlik yapmanın iyi bir yanı yoktur.
Sabrınızı sınarsınız, elini iti, çakalı, bağımlısı, banyo yapmazı ile altlı üstlü yatarsın. Belli bir yerden sonra da zaten kafa tatiline döner çünkü rutin olur.
Eğer bir karar alacaksanız acele edin çünkü bugün yarın Kasım Celbi başvurusu bitiyor.
(Askerlik yapmadım)