• 28-08-2023, 01:12:40
    #46
    Her Türk gencinin eğitimini alıp askerliğini tamamlaması taraftarıyım sokakta havai fişek patladığında kaçacak yer aramasın

    15 ay yaptım 13 yıl geçti halen yedek askerim son 7 yılım kaldı 🫡
  • 28-08-2023, 01:50:05
    #47
    fâni editör.
    Türk gençliği bitmiş arkadaş. Yorumları okudum üzüldüm valla. 15 ay yaptım hiç zoruma da gitmedi. 6 ay da olsa yapmanızı öneririm.
  • 28-08-2023, 01:58:10
    #48
    Bütün ümidim gençliktedir
    Yorumlara bakmadım ama eminim birçoğunu, askerlik yapmayan arkadaşlarımız yapmıştır Ben 2005 senesinde, 307. kısa dönem olarak 6 aylık askerlik yaptım. Kocaeli ilinin Kandıra ilçesinde yaptım. Dışarıdan bakıldığında "Olum sen batıda yapmışsın askerliğini, kebap" diyor birçok kişi. Fakat tamamen yanlış. Reel hayatta cinayet, gasp, kaçakçılık, uyuşturucu gibi suçlardan hüküm giymiş kişilerin toplandığı bir yerdi. Aşırı derecede zorluk çektin. Bir gün bile bizi boş bırakmadılar. Ben bölük çavuşuydum ve en büyük sorumluluk bendeydi. Çünkü bölüğümdeki askerler teğmen ya da yüzbaşı takmıyordu.

    Kuzenlerimden biri Kars'ta biri Şırnak'ta yaptı askerliğini ama ikisi de yata yata yaptılar. Uzun lafın kısası, askerde doğu ya da batı diye bir kavram yok. İmkan varsa bedelli yapın, yoksa biraz dişimizi sıkacağız.
  • 28-08-2023, 02:04:02
    #49
    15 Ay doğu da askerlik yaptım. Aaynı kadro ile 6 ay daha tekrar askerlik yapardım.
    Çok güzel anılarınız oluyor kesinlikle ve kesinlikle gitmenizi tavsiye ederim.
  • 28-08-2023, 02:15:47
    #50
    ben gitmek istiyorum şahsen
  • 28-08-2023, 02:32:07
    #51
    kesinlikle gidilir. her olay ayrı bi macera ve anı..
  • 28-08-2023, 06:50:28
    #52
    daha 1 ayım olmadı geleli vanda iran sınırındaydım. kirpiyle vandan karakola 6 saate sürüyordu. ölüm ve başka bir sağlık problemi olmazsa ne olursa olsun seni bir daha indirmezlerdi. karakol 2970 rakımda mevcut 40 kişi 4 kule var. tipiden dolayı bir kere 10 gün oradan gidemedik. kendine güveniyorsan bana böyle bir yer çıkmaz diyorsan gidebilirsin ama burası gibi bir yer çıkarsa çok geçmiş olsun. ki zaten kış oldu mu 2 3 hafta kiler bile gelemezdi onu da zar zor unimogla parça parça yol açıksa getirilerdi. su yok borular donardı, elektirik en ufak bir tipide giderdi. bazen karakolun avlusundan nizamiye kapısına gidene kadar berende sarıklar olurdu. sen sen ol paranı ver 3 hafta yap paşalar gibi git gel böyle bu durumlar çık sıkıntı
  • 28-08-2023, 07:54:03
    #53
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk gençliği bitmiş arkadaş. Yorumları okudum üzüldüm valla. 15 ay yaptım hiç zoruma da gitmedi. 6 ay da olsa yapmanızı öneririm.
    Lafa gelince hepsi milliyetçi kesilir vatan millet sakarya derler..Ben de 17 ay yaptım yine olsa yine yaparım.
  • 28-08-2023, 07:54:58
    #54
    gidilmez