
15 ay yaptım 13 yıl geçti halen yedek askerim son 7 yılım kaldı 🫡
80
●4.198
Ben 2005 senesinde, 307. kısa dönem olarak 6 aylık askerlik yaptım. Kocaeli ilinin Kandıra ilçesinde yaptım. Dışarıdan bakıldığında "Olum sen batıda yapmışsın askerliğini, kebap" diyor birçok kişi. Fakat tamamen yanlış. Reel hayatta cinayet, gasp, kaçakçılık, uyuşturucu gibi suçlardan hüküm giymiş kişilerin toplandığı bir yerdi. Aşırı derecede zorluk çektin. Bir gün bile bizi boş bırakmadılar. Ben bölük çavuşuydum ve en büyük sorumluluk bendeydi. Çünkü bölüğümdeki askerler teğmen ya da yüzbaşı takmıyordu.