Yorumlara bakmadım ama eminim birçoğunu, askerlik yapmayan arkadaşlarımız yapmıştır

Ben 2005 senesinde, 307. kısa dönem olarak 6 aylık askerlik yaptım. Kocaeli ilinin Kandıra ilçesinde yaptım. Dışarıdan bakıldığında "Olum sen batıda yapmışsın askerliğini, kebap" diyor birçok kişi. Fakat tamamen yanlış. Reel hayatta cinayet, gasp, kaçakçılık, uyuşturucu gibi suçlardan hüküm giymiş kişilerin toplandığı bir yerdi. Aşırı derecede zorluk çektin. Bir gün bile bizi boş bırakmadılar. Ben bölük çavuşuydum ve en büyük sorumluluk bendeydi. Çünkü bölüğümdeki askerler teğmen ya da yüzbaşı takmıyordu.
Kuzenlerimden biri Kars'ta biri Şırnak'ta yaptı askerliğini ama ikisi de yata yata yaptılar. Uzun lafın kısası, askerde doğu ya da batı diye bir kavram yok. İmkan varsa bedelli yapın, yoksa biraz dişimizi sıkacağız.