Her Türk gencinin eğitimini alıp askerliğini tamamlaması taraftarıyım sokakta havai fişek patladığında kaçacak yer aramasın

15 ay yaptım 13 yıl geçti halen yedek askerim son 7 yılım kaldı 🫡