daha 1 ayım olmadı geleli vanda iran sınırındaydım. kirpiyle vandan karakola 6 saate sürüyordu. ölüm ve başka bir sağlık problemi olmazsa ne olursa olsun seni bir daha indirmezlerdi. karakol 2970 rakımda mevcut 40 kişi 4 kule var. tipiden dolayı bir kere 10 gün oradan gidemedik. kendine güveniyorsan bana böyle bir yer çıkmaz diyorsan gidebilirsin ama burası gibi bir yer çıkarsa çok geçmiş olsun. ki zaten kış oldu mu 2 3 hafta kiler bile gelemezdi onu da zar zor unimogla parça parça yol açıksa getirilerdi. su yok borular donardı, elektirik en ufak bir tipide giderdi. bazen karakolun avlusundan nizamiye kapısına gidene kadar berende sarıklar olurdu. sen sen ol paranı ver 3 hafta yap paşalar gibi git gel böyle bu durumlar çık sıkıntı