NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk gençliği bitmiş arkadaş. Yorumları okudum üzüldüm valla. 15 ay yaptım hiç zoruma da gitmedi. 6 ay da olsa yapmanızı öneririm.
Lafa gelince hepsi milliyetçi kesilir vatan millet sakarya derler..Ben de 17 ay yaptım yine olsa yine yaparım.