• 12-08-2023, 18:01:07
    #1
    Banka ile iban üzerinden para gönderirken açıklamaya bir şey yazma diyor bu forumdaki bir youtube kanalı satıcısı. Ben de açıkçası alışverişi yapmak istemedim bu sebeple. İptal ettim ticareti. Bunu demesinin sebebi ne olabilir sizce?
  • 12-08-2023, 18:02:30
    #2
    Selam olsun,

    Vergisel konulardır zannımca.
  • 12-08-2023, 18:03:23
    #3
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Vergisel konulardır zannımca.
    Ben de bu kanaatteyim. O yüzden iptal ettim buna müsade etmemek için.
  • 12-08-2023, 18:03:42
    #4
    Trade puanı yüksekse sakıncası yoktur bence.

    olumsuz yanları da var olumlu yanları da, başkası adına yollatıyorsa vs işlemin gözükmesini istemiyordur vs vs. Trade puanı yüksek ise bence çok da önemli değil bu. bence (Tutar yüksek meblağlarda değilse tabii ki)
  • 12-08-2023, 18:05:09
    #5
    alpereneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trade puanı yüksekse sakıncası yoktur bence.

    olumsuz yanları da var olumlu yanları da, başkası adına yollatıyorsa vs işlemin gözükmesini istemiyordur vs vs. Trade puanı yüksek ise bence çok da önemli değil bu. bence (Tutar yüksek meblağlarda değilse tabii ki)
    Hayır güvenden kaynaklı değil. Hem kurumsal üye hem de 300 e yakın trade puanı var. Fakat hoşuma gitmedi açıkçası bu durum.
  • 12-08-2023, 18:05:39
    #6
    R10.NET'in Bence En İyisi
    +20 kdv li ödemeyi kabul ediyorum fatura kesilsin devletim de kazansın diyin o zaman açıklama yazmanıza izin verir. Tabi siz ister misiniz bunu bilemem.
  • 12-08-2023, 18:06:16
    #7
    Makalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır güvenden kaynaklı değil. Hem kurumsal üye hem de 300 e yakın trade puanı var. Fakat hoşuma gitmedi açıkçası bu durum.
    Bir yorum yapamıyorum, küçük ayrıntılara takılıp boğulmaya ne gerek var yani anlattığınız gibiyse. Yine de kişisel tercihiniz, saygı duyarım.
  • 12-08-2023, 18:06:27
    #8
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +20 kdv li ödemeyi kabul ediyorum fatura kesilsin devletim de kazansın diyin o zaman açıklama yazmanıza izin verir. Tabi siz ister misiniz bunu bilemem.
    Bunu söyleyecek dürüstlükte olsa idi yarı yarıya halledebilirdik. 😉
  • 12-08-2023, 18:07:20
    #9
    Makalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka ile iban üzerinden para gönderirken açıklamaya bir şey yazma diyor bu forumdaki bir youtube kanalı satıcısı. Ben de açıkçası alışverişi yapmak istemedim bu sebeple. İptal ettim ticareti. Bunu demesinin sebebi ne olabilir sizce?
    şahıs firmalarında ek bir firma hesabı bulunmadığı için aynı kartta oluyor bütün kendi parası işten gelen youtubeden gelen para filan bu sebeple burdan yaptığı satışta yüksek ihtimalle fatura kesmiyor olabilir ilerde bir sorgulamaya takılırsa sorun olmaması açısından yazma diyorlar biraz karışık anlattım sanırım ama olsun