Trade puanı yüksekse sakıncası yoktur bence.
olumsuz yanları da var olumlu yanları da, başkası adına yollatıyorsa vs işlemin gözükmesini istemiyordur vs vs. Trade puanı yüksek ise bence çok da önemli değil bu. bence (Tutar yüksek meblağlarda değilse tabii ki)
Hayır güvenden kaynaklı değil. Hem kurumsal üye hem de 300 e yakın trade puanı var. Fakat hoşuma gitmedi açıkçası bu durum.