Makalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır güvenden kaynaklı değil. Hem kurumsal üye hem de 300 e yakın trade puanı var. Fakat hoşuma gitmedi açıkçası bu durum.
Bir yorum yapamıyorum, küçük ayrıntılara takılıp boğulmaya ne gerek var yani anlattığınız gibiyse. Yine de kişisel tercihiniz, saygı duyarım.