Banka ile iban üzerinden para gönderirken açıklamaya bir şey yazma diyor bu forumdaki bir youtube kanalı satıcısı. Ben de açıkçası alışverişi yapmak istemedim bu sebeple. İptal ettim ticareti. Bunu demesinin sebebi ne olabilir sizce?
şahıs firmalarında ek bir firma hesabı bulunmadığı için aynı kartta oluyor bütün kendi parası işten gelen youtubeden gelen para filan bu sebeple burdan yaptığı satışta yüksek ihtimalle fatura kesmiyor olabilir ilerde bir sorgulamaya takılırsa sorun olmaması açısından yazma diyorlar biraz karışık anlattım sanırım ama olsun