SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+20 kdv li ödemeyi kabul ediyorum fatura kesilsin devletim de kazansın diyin o zaman açıklama yazmanıza izin verir. Tabi siz ister misiniz bunu bilemem.
Bunu söyleyecek dürüstlükte olsa idi yarı yarıya halledebilirdik. 😉