• 09-08-2023, 13:38:32
    #10
    Bağ-Kur’lu borcun varsa bile sağlıktan yararlanıyor serviste uzmana gözüksen bile yıl sonuna kadar. Sadece ufak bi 7 15 tl gibi muane ücreti ödemeniz gerekiyor ve ilaçları kendi paranızla almanız gerekiyor geçmiş olsun
  • 09-08-2023, 13:38:56
    #11
    Birgün icra gelecek 😁😁 sana çok baktik , baktık baktık sen bize hiç ödeme yapmadın,😁😁 geçmiş olsun hocam ,

    Normal polikliniklere de gidebilirsin , girişte 100 TL yani o günkü sigortanın ödemesini yapıyorsun, sonra muayeneni oluyorsun , tahliller vs eklenirse yine ek ödeme yaparsınız,

    Kısacası bir çok kişi beğenmiyor sistemi fakat yine iyi bir sistem bence , bazan sıra vs çok oluyor evet bu devletin değil kıçı ağrıyan hastaneye koşuyor o sebepten ,
  • 09-08-2023, 13:40:27
    #12
    .........