• 09-08-2023, 13:16:36
    #1
    bağkurluyum ama ödemiyorum sigortam yok acile gitsem ortlama kaç tl fiyat çıkar teşekkürler
  • 09-08-2023, 13:17:33
    #2
    TÜrkiyenin her yerinde acil servisler ücretsiz..
    • SaatciAdam
    • PHPCore
    • gokanke
    SaatciAdam, PHPCore, gokanke ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 09-08-2023, 13:19:50
    #3
    Acil ücretsiz hocam. Hatta acil ameliyatlar dahi ücretsiz. (Edit: Devlet hastanelerinde)
  • 09-08-2023, 13:20:24
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm hastaneler acil girişi bedava asla para talep edemezler .

    Kanun var.

    Bu arada millet niye devlete sigorta ödüyor anlamıyorum.

    3.5k min devlete verip ayda 😂 7.5 k almak için mi
  • 09-08-2023, 13:20:27
    #5
    hex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bağkurluyum ama ödemiyorum sigortam yok acile gitsem ortlama kaç tl fiyat çıkar teşekkürler
    devlet hastanesinde acile giderseniz ücret çıkmaz ancak yazılan ilaçaları ücretle almanız gerekebilir özel hastaneler bizim burda bir tane var acil için 100tl ücret alıyor.
  • 09-08-2023, 13:21:10
    #6
    Acilde yapılan tekikler, röntgenler, emarlar vs vs hepsi ücretsizdir. Ama acil durumda değilseniz doktor sizi büyük ihtimal polikiniklere yönlendirir.
  • 09-08-2023, 13:23:37
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet bağkur borcunuz olsa da acilden ücretsiz yararlanabilirsiniz.

    Fakat yazılacak ilaçları almak istediğinizde eczanede büyük bir sürpriz ile karşılaşırsınız. Biz sigortalı olmamıza rağmen bile fahiş katkı payları alınıyor.
  • 09-08-2023, 13:28:12
    #8
    Acile giriyorsun doktor sana uzaktan bir bakıyor bu ücretsiz sonra bir ilaç yazıyor olay ile alakası olmayan bu ücretli
  • 09-08-2023, 13:28:13
    #9
    PHPCore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm hastaneler acil girişi bedava asla para talep edemezler .

    Kanun var.

    Bu arada millet niye devlete sigorta ödüyor anlamıyorum.

    3.5k min devlete verip ayda 😂 7.5 k almak için mi
    Durumun ciddiyetine göre acil servisler ücretsiz, ayakta girenler için genelde ücretli. 3 gün önce ufak bi bıçak kesiği için gittik özel hastaneye dikiş atılırsa ücret ödemezsiniz dikiş atılmazsa 400tl muayene ücreti var dediler.