Tüm hastaneler acil girişi bedava asla para talep edemezler .
Kanun var.
Bu arada millet niye devlete sigorta ödüyor anlamıyorum.
3.5k min devlete verip ayda 😂 7.5 k almak için mi
Durumun ciddiyetine göre acil servisler ücretsiz, ayakta girenler için genelde ücretli. 3 gün önce ufak bi bıçak kesiği için gittik özel hastaneye dikiş atılırsa ücret ödemezsiniz dikiş atılmazsa 400tl muayene ücreti var dediler.