Birgün icra gelecek 😁😁 sana çok baktik , baktık baktık sen bize hiç ödeme yapmadın,😁😁 geçmiş olsun hocam ,

Normal polikliniklere de gidebilirsin , girişte 100 TL yani o günkü sigortanın ödemesini yapıyorsun, sonra muayeneni oluyorsun , tahliller vs eklenirse yine ek ödeme yaparsınız,

Kısacası bir çok kişi beğenmiyor sistemi fakat yine iyi bir sistem bence , bazan sıra vs çok oluyor evet bu devletin değil kıçı ağrıyan hastaneye koşuyor o sebepten ,