Bağ-Kur’lu borcun varsa bile sağlıktan yararlanıyor serviste uzmana gözüksen bile yıl sonuna kadar. Sadece ufak bi 7 15 tl gibi muane ücreti ödemeniz gerekiyor ve ilaçları kendi paranızla almanız gerekiyor geçmiş olsun