• 31-07-2023, 08:54:46
    #1
    Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği birinci sınıfı bitirmiş, ikinci sınıfa geçecek bir öğrenciyim. Bölümümde aşırı zorlandım ve soğudum. İş bulma konusu da cabası çünkü herhangi bir torpilim bulunmuyor. Aynı üniversitede İstatistik bölümüne geçmem nasıl bir hamle olur? Sadece bilgisi olanlar yol gösterirse sevinirim.
  • 31-07-2023, 08:57:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tahaturksever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği birinci sınıfı bitirmiş, ikinci sınıfa geçecek bir öğrenciyim. Bölümümde aşırı zorlandım ve soğudum. İş bulma konusu da cabası çünkü herhangi bir torpilim bulunmuyor. Aynı üniversitede İstatistik bölümüne geçmem nasıl bir hamle olur? Sadece bilgisi olanlar yol gösterirse sevinirim.
    3 tanıdığım da inşaat mühendislik mezunu şu anda çalışıyorlar herhangi bir sorun yok ilk asgari ücretle başladılar tabii devlette şu anda 30 40 bantları söz konusuymus öyle duydum ama özelde asgari ücretle başlama söz konusu.
  • 31-07-2023, 08:59:10
    #3
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Ben istatistik bölümü mezunuyum.
    Bölümü okurken dijital pazarlama ya da yazılıma da abanman süper olur..
  • 31-07-2023, 09:34:29
    #4
    💎 Brand & UI Designer
    tahaturksever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği birinci sınıfı bitirmiş, ikinci sınıfa geçecek bir öğrenciyim. Bölümümde aşırı zorlandım ve soğudum. İş bulma konusu da cabası çünkü herhangi bir torpilim bulunmuyor. Aynı üniversitede İstatistik bölümüne geçmem nasıl bir hamle olur? Sadece bilgisi olanlar yol gösterirse sevinirim.
    Ben de inşaat okuyorum myp ile makina okuyacağım. İnşaat çekilmez
  • 31-07-2023, 10:13:24
    #5
    Hocam inşaat mühendisliğinde ne gibi bir torpil bekliyorsunuz? Eğer memur olmayı düşünüyorsanız evet o bölümü okumayın ama inşaat sektörü ülkede altın çağını yaşıyor. Biraz azimli olmanız gerektiğini düşünüyorum. Şahsen ben bu bölümden mezun olsam gider herhangi bir belediyeye, devamlı iş yapan kişilere yapışır işi öğrenene kadar karın tokluğuna çalışırdım. İşini iyi yapıyorsan bir süre sonra onlar senin peşinden koşmaya başlıyor.
  • 31-07-2023, 10:26:24
    #6
    tahaturksever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği birinci sınıfı bitirmiş, ikinci sınıfa geçecek bir öğrenciyim. Bölümümde aşırı zorlandım ve soğudum. İş bulma konusu da cabası çünkü herhangi bir torpilim bulunmuyor. Aynı üniversitede İstatistik bölümüne geçmem nasıl bir hamle olur? Sadece bilgisi olanlar yol gösterirse sevinirim.
    Dürüst olalım Mühendislik eğitimi almaya uygun değilsin Olay torpil değil iyi derece yapan mezunlar kapılıyor.

    İstatistik mezunu olunca nasıl iş bulmayı düşünüyorsun ? Devlet veya Çok büyük şirketlerde iş arayacaksın Torpilin yoksa nasıl olacak o iş ?

    Kusura bakma gençlere gaz verip yaparsın edersin diyemiyorum.

    Kendini en iyi sen tanıyorsun Kazandığın bölüme bakarsak zeka sorunun yok ama klasik çalışmak sıkıcı gazına gelmiş gibisin.
    Sakinleş sakin şekilde Kendini dinle seveceğin bir bölüm bul öyle devam et