Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği birinci sınıfı bitirmiş, ikinci sınıfa geçecek bir öğrenciyim. Bölümümde aşırı zorlandım ve soğudum. İş bulma konusu da cabası çünkü herhangi bir torpilim bulunmuyor. Aynı üniversitede İstatistik bölümüne geçmem nasıl bir hamle olur? Sadece bilgisi olanlar yol gösterirse sevinirim.