Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği birinci sınıfı bitirmiş, ikinci sınıfa geçecek bir öğrenciyim. Bölümümde aşırı zorlandım ve soğudum. İş bulma konusu da cabası çünkü herhangi bir torpilim bulunmuyor. Aynı üniversitede İstatistik bölümüne geçmem nasıl bir hamle olur? Sadece bilgisi olanlar yol gösterirse sevinirim.
3 tanıdığım da inşaat mühendislik mezunu şu anda çalışıyorlar herhangi bir sorun yok ilk asgari ücretle başladılar tabii devlette şu anda 30 40 bantları söz konusuymus öyle duydum ama özelde asgari ücretle başlama söz konusu.