Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği birinci sınıfı bitirmiş, ikinci sınıfa geçecek bir öğrenciyim. Bölümümde aşırı zorlandım ve soğudum. İş bulma konusu da cabası çünkü herhangi bir torpilim bulunmuyor. Aynı üniversitede İstatistik bölümüne geçmem nasıl bir hamle olur? Sadece bilgisi olanlar yol gösterirse sevinirim.
Dürüst olalım Mühendislik eğitimi almaya uygun değilsin Olay torpil değil iyi derece yapan mezunlar kapılıyor.
İstatistik mezunu olunca nasıl iş bulmayı düşünüyorsun ? Devlet veya Çok büyük şirketlerde iş arayacaksın Torpilin yoksa nasıl olacak o iş ?
Kusura bakma gençlere gaz verip yaparsın edersin diyemiyorum.
Kendini en iyi sen tanıyorsun Kazandığın bölüme bakarsak zeka sorunun yok ama klasik çalışmak sıkıcı gazına gelmiş gibisin.
Sakinleş sakin şekilde Kendini dinle seveceğin bir bölüm bul öyle devam et