Hocam inşaat mühendisliğinde ne gibi bir torpil bekliyorsunuz? Eğer memur olmayı düşünüyorsanız evet o bölümü okumayın ama inşaat sektörü ülkede altın çağını yaşıyor. Biraz azimli olmanız gerektiğini düşünüyorum. Şahsen ben bu bölümden mezun olsam gider herhangi bir belediyeye, devamlı iş yapan kişilere yapışır işi öğrenene kadar karın tokluğuna çalışırdım. İşini iyi yapıyorsan bir süre sonra onlar senin peşinden koşmaya başlıyor.