• 12-07-2023, 00:52:40
    #1
    Şimdi arkadaşlar yakın zamana kadar bir işten çıkma Yeni işe girme mevzum oldu.
    Farkettiyseniz 2 gün boşluk diye gözüküyor ama ben aynı günü işe başladım.

    25 inde bıraktım 25 inde başka firmada başladım.7 sinde bıraktım 7 sinde başka yere başladım.Ama işe girişimi hep 2 gün boşluk varmış gibi gözüküyor.

    Bu SGK prim borcu sorgu kısmında bir 18 gün bir 16 gün yazıyor.Bu hangi zamanın borcu istifa ettim işe girdim arada boşlukta yok normalde.Bu kaç günlük bir borç orasını anlayamadım.Bunu ödemeyince hemen 2 kat faizde çakıyorlar.Uzun süre ödemesem bir getirisi götürüsü olurmu ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Hocam bu 60 küsür lira neyin borcu yani.İşe giriş çıkış yaptık diyemidir ?
      Ben o borcun mevzusunu anlayamadım...
      Devlet işsiz kaldığında sana sigorta yapıyor onun bedeli hocam. sende işe giriş çıkış arasında 2 gün olmuş onu ödüyorsun. aynı gün bile girsen ssk yı aynı gün başlatmamışlar demek ki
  • 12-07-2023, 00:53:15
    #2
  • 12-07-2023, 00:55:19
    #3
    Yıl sonuna kadar ödemediğinizde sorun olmaz hocam ama sonrasını bilmiyoruz açıklanmadı. Faiz indirimi yapıldı yakın zamanda ağustos ayına kadar olması lazım oda.
  • 12-07-2023, 01:10:01
    #4
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl sonuna kadar ödemediğinizde sorun olmaz hocam ama sonrasını bilmiyoruz açıklanmadı. Faiz indirimi yapıldı yakın zamanda ağustos ayına kadar olması lazım oda.
    Hocam bu 60 küsür lira neyin borcu yani.İşe giriş çıkış yaptık diyemidir ?
    Ben o borcun mevzusunu anlayamadım...
  • 12-07-2023, 01:16:36
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu 60 küsür lira neyin borcu yani.İşe giriş çıkış yaptık diyemidir ?
    Ben o borcun mevzusunu anlayamadım...
    Devlet işsiz kaldığında sana sigorta yapıyor onun bedeli hocam. sende işe giriş çıkış arasında 2 gün olmuş onu ödüyorsun. aynı gün bile girsen ssk yı aynı gün başlatmamışlar demek ki
  • 12-07-2023, 01:20:45
    #6
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet işsiz kaldığında sana sigorta yapıyor onun bedeli hocam. sende işe giriş çıkış arasında 2 gün olmuş onu ödüyorsun. aynı gün bile girsen ssk yı aynı gün başlatmamışlar demek ki
    Ben normalde 25 inde çıktım ya aynı gün başka yere başladım.7si boşa çıktım 7 si başka yerde başladım.Normalde hiç boşluk yok 2 firmada 2 gün atlamış.Hem 2 şer günümden oluyorum hemde üste SGK prim borcu saçmasapan işler.Şikayet etsende birşey olmaz.Düzen böyle mağdur olan hep işçi.Lanet olsun ödeyeyim onu birde farketmesen daha önce olmuştu 60 lira oluyor sana 120 lira...