ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu 60 küsür lira neyin borcu yani.İşe giriş çıkış yaptık diyemidir ?
Ben o borcun mevzusunu anlayamadım...
Devlet işsiz kaldığında sana sigorta yapıyor onun bedeli hocam. sende işe giriş çıkış arasında 2 gün olmuş onu ödüyorsun. aynı gün bile girsen ssk yı aynı gün başlatmamışlar demek ki