CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet işsiz kaldığında sana sigorta yapıyor onun bedeli hocam. sende işe giriş çıkış arasında 2 gün olmuş onu ödüyorsun. aynı gün bile girsen ssk yı aynı gün başlatmamışlar demek ki
Ben normalde 25 inde çıktım ya aynı gün başka yere başladım.7si boşa çıktım 7 si başka yerde başladım.Normalde hiç boşluk yok 2 firmada 2 gün atlamış.Hem 2 şer günümden oluyorum hemde üste SGK prim borcu saçmasapan işler.Şikayet etsende birşey olmaz.Düzen böyle mağdur olan hep işçi.Lanet olsun ödeyeyim onu birde farketmesen daha önce olmuştu 60 lira oluyor sana 120 lira...