Yıl sonuna kadar ödemediğinizde sorun olmaz hocam ama sonrasını bilmiyoruz açıklanmadı. Faiz indirimi yapıldı yakın zamanda ağustos ayına kadar olması lazım oda.
Hocam bu 60 küsür lira neyin borcu yani.İşe giriş çıkış yaptık diyemidir ?
Ben o borcun mevzusunu anlayamadım...