Şimdi arkadaşlar yakın zamana kadar bir işten çıkma Yeni işe girme mevzum oldu.
Farkettiyseniz 2 gün boşluk diye gözüküyor ama ben aynı günü işe başladım.
25 inde bıraktım 25 inde başka firmada başladım.7 sinde bıraktım 7 sinde başka yere başladım.Ama işe girişimi hep 2 gün boşluk varmış gibi gözüküyor.
Bu SGK prim borcu sorgu kısmında bir 18 gün bir 16 gün yazıyor.Bu hangi zamanın borcu istifa ettim işe girdim arada boşlukta yok normalde.Bu kaç günlük bir borç orasını anlayamadım.Bunu ödemeyince hemen 2 kat faizde çakıyorlar.Uzun süre ödemesem bir getirisi götürüsü olurmu ?