Apple Her Açtığım Hesap Devre Dışı Kalıyor
6
●142
- 05-07-2023, 01:22:01Kullanmış olduğunuz cihaz üzerinden açtığınız apple kimliklerinden birden fazla izin verilmeyen işlem yapıldıysa, Apple'ye bu konu bildirildiyse ve Apple kimlikleriniz devre dışı bırakıldıktan sonra yeni Apple Kimliği kurduysanız bu yüzden dolayı olabilir. Bunun dışında bir sorun olabileceğini sanmıyorum Apple Müşteri hizmetlerini arayıp sorabilirsiniz size detaylı bilgiyi onlardan başka kimse veremez.
- 05-07-2023, 01:24:05Üyeliği durdurulduAradım zaten kaç kere her gün arıyorum kanka olduk zaten çalışanlarla sürekli kapanıyor diyorum hüküm ve koşullara aykırı bişey yapmışsınız diyorlar diyorum nası düzelecek Farklı cihazdan apple kimliği oluşturup girin diyorlar e giriyorum ardından girdiğim hesapta kapanıyortedbundy1312 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 01:26:27Bu sorunu da arayıp bildirmeyi deneyin. Müşteri hizmetlerinize bağlanıp sorunu söylediğimde "hüküm ve koşullara aykırı bişey yapmışsınız dediler" nası çözebileceğimi sorduğumda "Farklı cihazdan apple kimliği oluşturup girin diyorlar" fakat yaptığımda Farklı cihaz üzerinden kurup bu cihaz üzerinden giriş yapmakta olduğum Apple kimlikleri de devre dışı kalıyor diye. Eğer buna da bi çözüm bulamazlarsa komple telefonu sıfırlamayı deneyin derim fakat bunun sorunu çözebileceğini düşünmüyorum. Yüksek ihtimalle 0 bir cihaza geçiş hocammercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 01:28:24Üyeliği durdurulduBüyük ihtimalle hocam teşekkür ederimtedbundy1312 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 02:22:10Üyeliği durdurulduTüm onaylar yapılıyor hocam direk hesabınız devre dışı bırakıldı diyorkayai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle