• 05-07-2023, 01:19:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Apple açtığım her apple kimliği en geç 5-6 saat içinde kendi kendine kapanıyor hiç bir türlü hesap açamıyorum bıktım artık nasıl düzelecek bu
  • 05-07-2023, 01:22:01
    #2
    Kullanmış olduğunuz cihaz üzerinden açtığınız apple kimliklerinden birden fazla izin verilmeyen işlem yapıldıysa, Apple'ye bu konu bildirildiyse ve Apple kimlikleriniz devre dışı bırakıldıktan sonra yeni Apple Kimliği kurduysanız bu yüzden dolayı olabilir. Bunun dışında bir sorun olabileceğini sanmıyorum Apple Müşteri hizmetlerini arayıp sorabilirsiniz size detaylı bilgiyi onlardan başka kimse veremez.
  • 05-07-2023, 01:24:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tedbundy1312 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmış olduğunuz cihaz üzerinden açtığınız apple kimliklerinden birden fazla izin verilmeyen işlem yapıldıysa, Apple'ye bu konu bildirildiyse ve Apple kimlikleriniz devre dışı bırakıldıktan sonra yeni Apple Kimliği kurduysanız bu yüzden dolayı olabilir. Bunun dışında bir sorun olabileceğini sanmıyorum Apple Müşteri hizmetlerini arayıp sorabilirsiniz size detaylı bilgiyi onlardan başka kimse veremez.
    Aradım zaten kaç kere her gün arıyorum kanka olduk zaten çalışanlarla sürekli kapanıyor diyorum hüküm ve koşullara aykırı bişey yapmışsınız diyorlar diyorum nası düzelecek Farklı cihazdan apple kimliği oluşturup girin diyorlar e giriyorum ardından girdiğim hesapta kapanıyor
  • 05-07-2023, 01:26:27
    #4
    mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradım zaten kaç kere her gün arıyorum kanka olduk zaten çalışanlarla sürekli kapanıyor diyorum hüküm ve koşullara aykırı bişey yapmışsınız diyorlar diyorum nası düzelecek Farklı cihazdan apple kimliği oluşturup girin diyorlar e giriyorum ardından girdiğim hesapta kapanıyor
    Bu sorunu da arayıp bildirmeyi deneyin. Müşteri hizmetlerinize bağlanıp sorunu söylediğimde "hüküm ve koşullara aykırı bişey yapmışsınız dediler" nası çözebileceğimi sorduğumda "Farklı cihazdan apple kimliği oluşturup girin diyorlar" fakat yaptığımda Farklı cihaz üzerinden kurup bu cihaz üzerinden giriş yapmakta olduğum Apple kimlikleri de devre dışı kalıyor diye. Eğer buna da bi çözüm bulamazlarsa komple telefonu sıfırlamayı deneyin derim fakat bunun sorunu çözebileceğini düşünmüyorum. Yüksek ihtimalle 0 bir cihaza geçiş hocam
  • 05-07-2023, 01:28:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tedbundy1312 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sorunu da arayıp bildirmeyi deneyin. Müşteri hizmetlerinize bağlanıp sorunu söylediğimde "hüküm ve koşullara aykırı bişey yapmışsınız dediler" nası çözebileceğimi sorduğumda "Farklı cihazdan apple kimliği oluşturup girin diyorlar" fakat yaptığımda Farklı cihaz üzerinden kurup bu cihaz üzerinden giriş yapmakta olduğum Apple kimlikleri de devre dışı kalıyor diye. Eğer buna da bi çözüm bulamazlarsa komple telefonu sıfırlamayı deneyin derim fakat bunun sorunu çözebileceğini düşünmüyorum. Yüksek ihtimalle 0 bir cihaza geçiş hocam
    Büyük ihtimalle hocam teşekkür ederim
  • 05-07-2023, 01:59:33
    #6
    Hocam kapanıyor derken nasıl bir hata alıyorsunuz? Cebinizden onaylıyor musunuz ve cihazda güvenlik tehditi içeren uygulamalar mevcut mu? Detay verirseniz yardımcı olmaya çalışırım.
  • 05-07-2023, 02:22:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kayai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kapanıyor derken nasıl bir hata alıyorsunuz? Cebinizden onaylıyor musunuz ve cihazda güvenlik tehditi içeren uygulamalar mevcut mu? Detay verirseniz yardımcı olmaya çalışırım.
    Tüm onaylar yapılıyor hocam direk hesabınız devre dışı bırakıldı diyor