Bu sorunu da arayıp bildirmeyi deneyin. Müşteri hizmetlerinize bağlanıp sorunu söylediğimde "hüküm ve koşullara aykırı bişey yapmışsınız dediler" nası çözebileceğimi sorduğumda "Farklı cihazdan apple kimliği oluşturup girin diyorlar" fakat yaptığımda Farklı cihaz üzerinden kurup bu cihaz üzerinden giriş yapmakta olduğum Apple kimlikleri de devre dışı kalıyor diye. Eğer buna da bi çözüm bulamazlarsa komple telefonu sıfırlamayı deneyin derim fakat bunun sorunu çözebileceğini düşünmüyorum. Yüksek ihtimalle 0 bir cihaza geçiş hocam
Büyük ihtimalle hocam teşekkür ederim