Aradım zaten kaç kere her gün arıyorum kanka olduk zaten çalışanlarla sürekli kapanıyor diyorum hüküm ve koşullara aykırı bişey yapmışsınız diyorlar diyorum nası düzelecek Farklı cihazdan apple kimliği oluşturup girin diyorlar e giriyorum ardından girdiğim hesapta kapanıyor
Bu sorunu da arayıp bildirmeyi deneyin. Müşteri hizmetlerinize bağlanıp sorunu söylediğimde "hüküm ve koşullara aykırı bişey yapmışsınız dediler" nası çözebileceğimi sorduğumda "Farklı cihazdan apple kimliği oluşturup girin diyorlar" fakat yaptığımda Farklı cihaz üzerinden kurup bu cihaz üzerinden giriş yapmakta olduğum Apple kimlikleri de devre dışı kalıyor diye. Eğer buna da bi çözüm bulamazlarsa komple telefonu sıfırlamayı deneyin derim fakat bunun sorunu çözebileceğini düşünmüyorum. Yüksek ihtimalle 0 bir cihaza geçiş hocam