Kullanmış olduğunuz cihaz üzerinden açtığınız apple kimliklerinden birden fazla izin verilmeyen işlem yapıldıysa, Apple'ye bu konu bildirildiyse ve Apple kimlikleriniz devre dışı bırakıldıktan sonra yeni Apple Kimliği kurduysanız bu yüzden dolayı olabilir. Bunun dışında bir sorun olabileceğini sanmıyorum Apple Müşteri hizmetlerini arayıp sorabilirsiniz size detaylı bilgiyi onlardan başka kimse veremez.