tedbundy1312 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanmış olduğunuz cihaz üzerinden açtığınız apple kimliklerinden birden fazla izin verilmeyen işlem yapıldıysa, Apple'ye bu konu bildirildiyse ve Apple kimlikleriniz devre dışı bırakıldıktan sonra yeni Apple Kimliği kurduysanız bu yüzden dolayı olabilir. Bunun dışında bir sorun olabileceğini sanmıyorum Apple Müşteri hizmetlerini arayıp sorabilirsiniz size detaylı bilgiyi onlardan başka kimse veremez.
Aradım zaten kaç kere her gün arıyorum kanka olduk zaten çalışanlarla sürekli kapanıyor diyorum hüküm ve koşullara aykırı bişey yapmışsınız diyorlar diyorum nası düzelecek Farklı cihazdan apple kimliği oluşturup girin diyorlar e giriyorum ardından girdiğim hesapta kapanıyor